Počet záznamov: 1  

Akútna intoxikácia po i. v. aplikácii petroleja

  1. NázovAkútna intoxikácia po i. v. aplikácii petroleja
    Súbež.n.A propos d'un cas d'intoxication aigue par injection intraveineuse directe pétrole
    Aut. údajeA.R. Aguémon ... [et al.]
    Spoluautori Aguémon A. R.
    Ďalší autori Diallo A.T. (Autor)
    Biaou O. (Autor)
    Atihadé D. (Autor)
    Kolkus Milan (Prekladateľ)
    PoznámkyAnn.Fr.Anesth.Réanim. 19, 2000, č. 10, s. 758-600
    Sign.C 3003
    Zdroj. dok. Medicina militaris Slovaca : odborný časopis zdravotníckej služby ozbrojených síl Slovenskej republiky. - ISSN 1335-5139. - Bratislava : Ministerstvo obrany SR . - Roč. 4, č. 2 (2002), s. 86
    Systematika616-099:665.74(048.3)
    MeSH predmet. otrava : komplikácie : etiológia
    kerozín : účinky nežiaduce : otrava
    tromboflebitída : komplikácie : terapia
    antikoagulanciá : aplikácia a dávkovanie : použitie terapeutické
    heparín : aplikácia a dávkovanie : použitie terapeutické
    adolescent
    Forma, žáner abstrakty
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Druh dok.Rozpis článkov z periodík
    Báza dátČLÁNKY
    článok

    článok